Ο ουρανός του μήνα

Παρατήρηση Σελήνης – Δία στην πλατεία Δ. Σολωμού

  • Τετάρτη 20 Μαΐου 2026 από τις 21.30
  • Πλατεία Δ. Σολωμού, (πάνω από τον ΝΑΟΚ)

Την Τετάρτη 20/05/2026, η Αστρονομική Εταιρεία Κέρκυρας διοργάνωσε δημόσια παρατήρηση νυχτερινού ουρανού, στην πλατεία Δ. Σολωμού.

Μέσα από τα τηλεσκόπια της Εταιρείας, είχαμε την ευκαιρία να παρατηρήσουμε τη Σελήνη, σε αύξοντα μηνίσκο (τεσσάρων ημερών) και να θαυμάσουμε τους εντυπωσιακούς κρατήρες της αλλά και το απαλό γαιόφως που φώτιζε την υπόλοιπη Σελήνη.

Παρά τη φωτορύπανση της πόλης, ο ουρανός μάς αντάμειψε με υπέροχα θεάματα: ο λαμπρός Δίας και οι τέσσερις μεγάλοι δορυφόροι του μάγεψαν το κοινό, ενώ διπλοί αστέρες και σφαιρωτά αστρικά σμήνη συμπλήρωσαν αυτή τη βραδιά εξερεύνησης και ανακάλυψης.

Την παράσταση, όμως, έκλεψαν — όπως πάντα — οι μικροί μας φίλοι και φίλες, που με τον ενθουσιασμό, τις απορίες και τα φωτεινά τους χαμόγελα, μας θύμισαν πως η αγάπη για την αστρονομία γεννιέται κοιτώντας ψηλά τον έναστρο ουρανό!